Employer branding

Op zoek naar nieuw talent? Met een sterk employer brand onderscheidt u zich van werkgevers die in dezelfde vijver vissen. De teksten neem ik graag voor mijn rekening.

Werken bij website

Een beproefd middel om een sterk werkgeversmerk neer te zetten, is de werken-bij-website. Hier krijgt uw ideale kandidaat een indruk van waar u voor staat en wat u te bieden heeft. Met de website vergroot u bovendien uw online vindbaarheid.

Ik schreef content voor de werken-bij-websites van onder meer TNO en PWN.

Testimonials

Wie kunnen het best vertellen hoe leuk het is om in uw organisatie te werken? Inderdaad, uw medewerkers zelf. In een interview, via Teams of op locatie, haal ik ’goud’ op voor geloofwaardige en overtuigende testimonials. Deze gesprekken zijn altijd weer verrassend. Als je maar goed doorvraagt, blijf je weg van holle frasen als ‘Je hebt hier veel loopbaanmogelijkheden’ en ‘Geen dag is hier hetzelfde’.

Kennismaken?

Dan liever geen koffie maar thee. Hele potten drink ik ervan als ik belangrijke deadlines heb, liefst earl grey. Om gehannes met druipende theezakjes te voorkomen vraag ik bij opdrachtgevers op kantoor meestal om een glas water.